ZumrutHanim Tugbaasafemir aynen ben adetgibi kanadim. bebekte kesede sorun yoksa ilac ve istirahat veriliyor bol su onemliymis cok kotu olursan acilden giris yap serum al toparlar. coraspini sorma imkanin varsa sor
-_LiyuzaMomm ZumrutHanim mesaj attım şimdi sordum duruma göre kullanırım ben de çok teşekkür ederim ☺️
-_LiyuzaMomm Tugbaasafemir çok teşekkür ederim doktordan çıkınca korktum ama şuan içim rahatladı biraz kalkmicam ben de bir süre ☺️
zahidinannesi -_LiyuzaMomm benim iki doktorumda kanama görür görmez coraspirini kesti, bence ısrarla sorulmali
-_LiyuzaMomm zahidinannesi Ya çok teşekkür ederim Allah razı olsun bebeğinizi sağ sağlim kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 ben de dinlenicem gerisi Rabbime kalmış
ZumrutHanim bi de cok arastirip sorunlu gebelikleri dusukleri olumsuz seyleri hic okuma. yemegini ye yat tv izle kafani mesgul et. ben ettim sen etme. stres cok etkili.
-_LiyuzaMomm ZumrutHanim doktordan çıktıktan sonra moralim çok bozulmuştu ama buradaki cevaplardan sonra bayağı rahatladım hepinizden Allah razı olsun ❤️ Bol bol dinlenip haftaya kontrolü beklicem geçecek inşallah 🙏