damlali gayet iyi canım. Zaten gebelik şekeri olunca bebeklerin kilolu olmasını istemiyor doktorlar. Bendede gebelik şekeri var 37. Haftamdayım 2650 gr bi hafta geriden geliyor dedi ama bu durum gayet iyimiş ben fazla takmıyorum. Önemli olan baş çevresiyle karın bölgesinin aynı olması.