byzza16 Kızlar bugün 3.trimestere girdik çok şükür🙏 3.trimesterde neler yaşadınız ne gibi sorunlarıniz oldu? Benim karnım büyüdükçe belim ağrımaya başladı ve biraz uzun konuşunca nefes nefese kaliyorum 🙈
Kedisever3535 byzza16 çarşamba günü bende 3. Ye girecegim inşallah. Az kaldı 30 u bekliyorum sonra 34 u sonra 38 ve üstü inşallah dogum
Denizyildizii Mom789 ay hiçte öyle değil benim çok keyifli geçmişti gayet rahattım herkes bir olmaz tabi
byzza16 Denizyildizii inşallah benimde rahat geçer şimdilik pek şikayetim yok fazla agirlasmadim da ama belli olmaz tabi ☺️
Mom789 byzza16 wc en masumu bence ben nefes daralmasindan yatamıyorum oturarak uyuyorum 😂😂 penguen gibi yürüyüş arada çatı ağrısı oluyor 😂 oho wc aklıma sorun olarak gelmemisti
Kedisever3535 byzza16 aynen canım bana da . Yasaklar da var. Sıcaklar da geliyo. Şimdilik çok şükür iyi de. Tam sıcaklarda doğum yapıcaz agirlasicaz Allah yardım etsin
Huzurmelegim_28 Benimde az kaldı 3.trimester 26+2 benimde yatarken belimm ağrıyor sırtım ağrıyor ğögüslerim çok kaşınıyor uclarıı çataklar başlaıı
byzza16 Huzurmelegim_28 ay ben göğüs kaşıntısından ölcem zaten şuan çatlak yok ama felaket bir kaşıntı. Sütyen takmayinca bir şey yok ama taktigim an deli gibi bir kaşıntı
Humanur2021 byzza16 bizde kızimla bugün itibariyle girmiş bulunmaktayız neler bekliyor bizi bilmiyorum 🤣 ama şundan eminim bol tekmeli geçecek gibi sgsgd 🤰🏻
byzza16 Humanur2021 benim kızımda çok hareketli maşallah bazen tekmeleri canımı acıtıyor sanırım artık iyice kuvvetlendiler😄