DuruNaz Eşim 2 paket prizma premium care almış fakat 2 numaralı yı almış ilk doğduğunda büyük gelir mi acaba sonuçta o da 3 kilodan başlıyor 1 numara almalı mıyım ?
Yagmurcal Gupse ozellikle beslenmesini yapabilecek miyim ona guzel yiyecekler hazirlayabilecek miyim ilk alti ay sütüm olacak mi bunlar beni endiselendiriyor😄
Aysealty Yagmurcal numara konusunda pek bi bilgim yok ama yiğenimden yasadıgımız bi tecrübe olarak fazla bez almayın bence bazı bezler bebekte alerji yapıyor iyi gelmiyor bizim elimizde kalmıstı😅 bikaç marka deneyip bebeginiz için en iyisini seçip sonra büyük paketler alabilirsiniz☺
Yagmurcal TubaKorkmaz galiba benimde gelecegim nokta orasi bende bikarim ama yinede napalim melegimiz icin yapmak zorundayiz 😄
deletedmom11 KızLar bez aLcanıza o bez parasını bez niyetine bi kenara koyun çünki eLinizde patlıyo fazla alınca benm öylemoldu
Senayuzuntass Kilosuna göre almamız gerekmiyor mu bnde almayı düşünüyordum ama şu an kilosu belli olmadığı için son haftası alcam prima yenidogan kullanma yi düşünüyorum bir de