Benim kızımda uyumazdı gazı yoktu karnı toktu altı temizdi ama uyumazdı uyumadı da tam uyutur koyardım sadece beş dk uyur saatlerce uyanık kalırdı uyku süresi en fazla on dkdı doğum yaptığım gün bile hastanede yani doğduğu ilk gün bile uyumadı aslında yenidoğan uyur derler ama uyumadı valla çok zor birşey uykusuzluk hiç birleşe benzemiyor Allah yardımcınız olsun ben annemden çok destek aldım öyle bakabildim