Ebru5474 Merhaba 13 haftalık hamileyim karnımın sağ tarafında böyle bir şişkinlik var bir tarafım daha şiş acaba bu bebek mi normal mi yani (https://)https://resimyukle.link/i/nbKTo
Mavi34 Ebru5474 bebek daha aşağıda olmalı kasik bölgesine yakın. senin şişkinliğin yukarıda bir doktora sor istersen. Göbek fıtığı gibi birşey olabilirmi acaba
Deniz-Demirin-Annesi Doktoruna danış bence bi gaz da olabilir birikmiş olabilir Allah korusun başka bişey de olabilir mutlaka doktoruna sor canım