Cndntnr Kızlar bugün 18 haftalık🍅 olduk. Ben ara ara pıt pıtlarını hissetmeye başladım geçen hafta ama çok değil bazen oluyor bazen olmuyor🙈🙈 sizde durumlar nasıl?
Hafsa533- Cndntnr Bende çok az hissediyorum ama plasenta aşağıda olduğu için az hissedilir diyorlar bilmiyorum ne için böyle hissettiğimi
Nry0682 Cndntnr 18+4 üz sırt üzeri yattıgımda göbek deligimde ara sıra atımlar hissediyorumm.Damarmı bebekmi bende suan ayırt edemiyorum.
miniksevdamm Cndntnr bende hafifçe hissettim bir daha durdu 20-22 arası net hissedersin dedi dokturmuz 18+4 üz 🤩