Ayserose1001 Adetime 14 gün var kızlar ama göğüslerimin ağrısı çok fazla sizce gebelikte böyle mi oluyo nasıl oluyo tecrübeli olanlar yazabilir mi 🤔
Mavi34 Ayserose1001 adete 14 gün kala gebelik olması zor olsada belirti olmaz çok erken. ancak o zamanlarda yumurtlama olabilir ondan agrım şişliğin olabilir bence