Guler21 canım korkma inşallah bişey olmaz sen iyi bı doktora git konuş ben 16 haftalık hamileyim 14. Haftada idrar yollarında çok enfeksiyon olduğu için doktorum bana augumentin verdi 650 ml sabah akşam içmem için ve bir paketi bittirdi ayrıca benim düşük riskim var ve 1 aydır vajinal kanamam var çok şükür bikac gündur kanamam durdu ben bu kadar risk içindeyken doktorum bu kadar zararlı olsaydı vermezdi ve herşeyden önce onu koruyacak olan rabbim bol bol su icmrye bak sen ki idrar yolunla atasin antibiyotiği insallahta bişey olmaz gönlünü ferah tut