Duyguumut 12 ci haftada başladı benimde o bas agrısını iki hafta cektim.Malesef hicbiaey iyi gelmiyo.Migren tası kullandım buz koydum kafama portakal yagı sürdüm şakaklarıma hicbiri faydasıZ malesef.Kan basıncı vucutta 1,5 katına cıktıgı icin baş agrısı olması normal demisti bana doktorum parol önerdi ama ben kullanmadım.