Gördüğüm en rezil doğum hastanesi gerçekten. Doktorumun iyi olması dışında hiçbir artısını görmedim. Doğum sırasında kanamam gelinceye kadar beni doğuma almadılar, nstye bağladıklarında sancıdan ölüyordum kalkmak istiyordum bozuk alete bağladıkları için saatlerce o sancıyla yatmak zorunda kaldım daha neler neler… bi de üstüne bebeğim 7 aylık oldu ve ben yeni doğum sertifikası verdiklerini öğrendim heyecanla aradım benimkini unuttular mı diye. Iki haftadır haber bekliyordum bugün öğrendim ki bana böyle bir belge düzenlenmemiş bile yok diyorlar. Onlar için demesi kolay benim elimde olacak tek anısını elimden aldılar, ayak izi fotoğrafı olacaktı. Ben zaten yaşadığım şeyler yüzünden ne el izi ne ayak izi çıkaramadım o kadar umutlanmıştım ki…. birçok doğumda sorun yaşandığına da şahit oldum. Bir tanıdığımın da ilk doğumuna belge vermemişler yine aynı şekilde… kısaca Nisa hastanesi pişmanlıktır….