Kızlar ikili tarama da biraz riskli çıktı sonuç doktorum da erzuruma yönlendirdi beni 17.haftam da detaylı ultrason için randevu için iki bölüm var kadın doğum jinekolojimi yoksa kadın doğum obstetri bölümü mü ilk defa duydum anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim