elediyebiri Selam kizlar, Bütün gece karnim Cok agriyordu Ama bebegim hep hareketliydi. sabah pecetede pembemsi bir lekelenme oldu ve Simdi de ara ara Adet sancisi gibi bir agri giriyor. 40+3teyim ve Ilk dogumum 🙈 ne yapacagimi sasirdim.
Esracete elediyebiri doğumun başlamış canm ben iki kızımda da öyle oldum doktora gittiğimde doğum başlamış dediler ve dedikleri gibi doğum yaptım hadi hayırlısı Allah darda koymasın
17ekiiimmmm elediyebiri ahh darısı başıma 40+1 olduk 2. Hamileliğim hala gelişme yookkk. Doğum başlamış olabilir sancı sıklığını takip et atarsa hastaneye koş
Muvahhide elediyebiri sancılar arasında zaman tut canım eğer düzenli giriyorsa ve gittikçe artıyorsa doğum başlamıştır