3458 Evet alıyordum duş rahatlatıyordu çünkü. Yok canım ne çok soru sorması bende böyleydim o leke geçene kadar. Birde ilk düşük 1 kimyasal çok korktum birşey olur diye. Kırmızı kan ve sancıdan kork sadece. Ağrısız kahverengi leke görüp düşük yapan çok nadirdir. Ama ben düşük yaparken ölüyorum sandım kırmızı kan ve sancıdan. O yüzden ağrın yoksa hiç korkma sadece uzan dinlen