Merhaba Hanımlar. Ben Gaziosmanpaşa Avrasya Hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum ama buralı değilim aslen ve nasıl bur hastane ve orada doğum yapanların görüşleri nelerdir merak ediyorum. Hangi doktora gitmeliyim tecrübesi olanlar fikir verebilir mi??