Asya-lina Güzel anneler 8 bucukta sezeryana gidiyorum bir duaniz bin duayla geri dönsün insallah banada dua edin dualarim sizinle.
Sibelbilen Asya-lina Hiç Korkma onu kucagına aldığın an her şey biticek inşallah ikinizde sağ salim çıkarsınız hastaneden rabbim seni evladına kavuştursun❤️
Asya-lina A1_ Allah razı olsun canım benim rabbim yavrularimizi bağışlasın inşallah sag salim kavuştursun inşallah
Asya-lina 11mrv11 benimde dualarim seninle güzel anne Allah senden razı olsun rabbim senide yavruna sag salim kavustursun inşallah
Zeynep3576 Asya-lina Ya en az senin kadar heycanlıyım şuan❤️ Sağlıkla kucağında evine dön inşallah 🐣🥰 Doğumda sende dua etmeyi unutma çiçeğim 🤲🤲🤲
Mkrkrt Asya-lina Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah haftaya bende aynı gün bu saatlerde oğluma kavusucam🥰
Lilbabymom Allahım inşallah sağlıkla kucağına alırsın evladını güzel doğum hikayeni bekliyoruz ❤️❤️❤️🌸🌸🌸🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼