Zeyneb_kymz Merhaba herkese benım ıkıncı gebeliğim ilinci gebelık daha rahat oluyormus ınsan tecrübe kazanıyo korkusu da az oluyo birinci gebelıgım cok zor oldu kaygı bısey olcak korkusu derken zaman geçmiyordu sizde durumlar nasıl
fyznrilter Zeyneb_kymz bizde 7+5 deyiz 2 haftadır mide bulantılarından ne gece uyuyabiliyorum nede yemek yiyebiliyorum. İlk gebeliğim. Zor geçiyor biraz. Bunlar dışında bir şikayetimiz yok şükür.
Elcnbykckr Zeyneb_kymz 7+6 suanlık iyi gidiyor gibi mide bulantılarım yok kasık agrım da öyle çok olmuyor.
Zeyneb_kymz Sibelbilen çok şükür bel agrısı normaldır ılk aylarda hem rahim büyüyü hem bebek büyüyo mucize büyütüyoruz hamdolsun 🌸