Özel hastanelerde Doğum anında neler oluyor ? Sancıyı odamızda mı çekiyoruz yoksa doğumhanede mi bekletiliyoruz. Panik atağım ve kapalı alan fobim var bu sebeple özelde Doğum yapmak istiyorum. Fakat tek kalmak benim için berbat bir duygu. Hemde hiç bilmediğim bir Doğum başıma gelmişken hangisiyle başederim korkuyorum. Şu Doğum sürecini bir anlatın😐 nasıl ilerliyor? Hastaneden hastaneye değişiyor mu ? Öpüldünüz 💕💕