Benvebebgim Doktra gttm bugn 9 hafta sanydm 8+5 teymişim doktr prgramlrn yanlma payı var dedi. Ama cok şükür bebegm iyi kalbi hersyi maşllh bşze darısı diger herkese🤗😍 iki hafta snra gdcgm yine 🤗
Deletedmom05 Bizde 8+2 yiz😍 22 aralıkta gideceğim 10 hafta olucak. Belli olmaz ama olsun. Korkuyorum ben hep ona birşey oldu hissi çok kötü..
Bng Kızlar benim sabahtan beri hafif bir mide bulantım var.bugüne kadar çok iyiydim,hiç şikayetim yoktu.9. Haftada mı başkayacak acaba baş dönmeleri,mide bulantıları😱
CananOnay Bende çok merak ediyorum cinsiyeti rabbim ne verirse kabulümüz tabi ama hep kızım olsun istemişimdir etrafımdaki herkeste senin erkek olur diyor 🤨🤣 hayırlısı .. bu arada ben 9+1 deyim 🙏🏻👼🏻
Sibelkrpkz CananOnay ayy canim inan ki ben de ayni durumdayim 10+3 şuan saglikli olsun kizim olsun istiyorum ama çevre erkek olur diyo senin ki😂