Oymk_ozg gözler şelale… ilk zamanlarim geldi aklıma. Ben de 3 test yapmıştım inanmak icin. Sabahin 6sinda, eşim yanimda yoktu malesef ( Şırnakta askeri personeliz gorevdeydi) . Ona ulaşma cabam, sebeke cekmiyordu vs. Önce gercekten ben anne mi oluyorum endişesi, bakabilecek miyim bu doğru mu dusunceleri.. sonra ağlayış, mutluluk ve hemen adapte olma. Bugunlerinizin tadını çıkarın bence. Zaman cok hızlı akiyor şimdi 33+1 olduk biz her günü ayri guzel, zorluklari bile guzel elhamdulillah. Adet gunlerinizde sapma vs olmuyorsa son adet tarihinize gore 4+3 günlük gebelik vardir Allah kucağiniza almayi da nasip etsin insallah 🤲🏻