MinikMucizeninAnnesi Ben ilk gebeliğimde düşük yaptım ve 7ay sonrasında hamile kalabilirim. O süreçte doktorum hep folbiol önermişti,suan 6+4 hamileyim hala folbiol kullanıyorum :)