Ben de ilkine 270 ödedim. İkincisine 375 çıkınca şaşırdım.Eczaci zam geldi ilaçlara ama raporu düzenletebilirsiniz kimi hiç ödemiyor ki az bir rakam ödüyor dedi.Bende özele yazdırmıştim ilk raporumu. Sizlere bir sorayım dedim raporda ne yazıyor diye ona göre gittiğim de raporu ona göre yazsin