kızlar selam 28 haftalık hamileyim şimdiye kadar çatlak problemim olmadı birkaç gündür göğsümün hemen altından başlayan karnımın üst kısımlarında çok şiddetli acı var deri çatlıyor gibi hissediyorum ama dışardan görünen birşeyde yok dururken sürekli acı var oturup kalkarken artıyor hapşırdığımda dünya kararıyor 😪 çatlak acısı deri gerinmesi böyle birşey mi acaba var mı yaşayan