Nurane884 şuan bu hamileiginde tatlı delisiyim kızımda ekşi yerdim kızımda hamiligin o kadar rahat geçti ki gerçekten hamile gibi değildim yani ama bu hamileiginde bel ağrım çok fazla ve bebek sürekli sağ tarafımda cinsiyeti bi öğrensem hepsini dogrilicam da kizmda çin takvimnde kiz çıkıyor du yüzük testi yaptım oda kız ciktit ve kızımda aşırı kilo aldım ilk aydan hemde ama bu geveliginde baştan beri verdim şuan 3ayim biti çok şükür ama çokta güzel geçemedi ama kizmmda aşırı rahatım