BegumIscanTunc Ogretmenanne11 ben ilk 3 ay çok zorluk yaşadım kuzum ağzıma tek lokma girmiyordu limon ve ekşi elma yiyordum anca
Ogretmenanne11 BegumIscanTunc evet bende öyleydim ağladığımı biliyorum yiyemekten 16 haftadan sonra düzeldim ve herşeyi yedim sanırım biraz abarttım😐
Busracikkkk Ogretmenanne11 bende 57 ile başladım 72yim 32.haftada😁 başta çok üzülüyordum kafama takıyordum sonradan aman dedim verilir yani inşallah öyle umuyorum 🤣
BegumIscanTunc Ogretmenanne11 sıkma hiç canını verirsin vallahi Benimde bu haftadan sonra iştahım çok açıldı birden kilo alıcam gibi
Ogretmenanne11 BegumIscanTunc benimde iştahım çok açık aslında eve koşu bandı aldım ama doktorum önermiyor hafif yürüyüşü bile açık havada yürümem lazım bu ara başladım bakalım devamı gelir inşallah