GecesMom Merhaba bayanlar, son 1 saattir düzensiz ama 10 dakikada bir mutlaka olan kadılmalarım oluyor ve bebeğim aşağıda hissediyorum normalde tekmelerini dirseğini hissederdim şimdi çok hafif kıpırtılark hissediyorum ve kasılmalarım normalde yarım saatte bir olurdu şimdi çok sıklaştı noluyo ya doktorumu arasam mı 😓 eşim şehir dışında yalnızım 33. Haftamızdayız ve erken doğum tiski sebebiyle 5 günde bir proluton iğne oluyorum ve adalat kullanıyorum sabah akşam . Bunlar doğum belirtisi olabilir mi ya bu kadar ilaca önleme rağmen ? Nolur tecrübeli anneler yardım etsin korkuyorumm kasıklarıma vuruyor ağrısı kasılma oldugu zaman ama düzensiz kalsılmalar
Edamesutbayik GecesMom madem böyle erken Doğum riskin var ve ilaç kullanıyorsun tabiki hemen doktorunu aramalısın.
Sinmn GecesMom kesinlikle aramalısın.. gittikçe sıklaştıysa ve de eşit zamanlarda oluyorsa Doğum olabilir..
Beklenengungelecekse GecesMom serum falan takıp kasılmayı durdurmaları lazım hemen doktora gitmelisin
Eliffff GecesMom canım panik yapma ama hemen doktoruna bilgi vermelisin.ciddi bişey olabilir en azından erken müdahale edilebilecek zaman olsun.
GecesMom Sinmn sıklaşmıyor ve araları eşit değil işte bi 12 dk oluyo bi 10 dk bu yüzden endişelenmelimiyim bilmiyorum düzenli değil azalmıyo arasıda
GecesMom Eliffff Beklenengungelecekse doktorumu aradım yarım saat dinlen adalat ancak etki eder geçmezse ben durdurucam demektir dedi :( Teşekkür ederim sağolun 🙏🏻