Kubra-mucize26 Bir tüp bebek denememde bebegimin kalbi durdu 9hafta 6 günlük patalojde birşey çıkmadı şimdi tekrar hamileyim doktorum tedbir amaclı birşey vermedi coraaspirin mesela size verdimi hanimlar
Ozge20ulu Kubra-mucize26 ben detaylı ultrason dan sonra kullanmıştım bebisi besleyen damarlardan bı tanesinde çentik olduğu için bir hafta sonra da geçince bıraktırdı doktor
kedilianneee Kubra-mucize26 canım ben de tüp bebek gebesiyim 1.5 aylık olana kadar kullandım doktorum devam et demişti şu an 8+1 kullanmıyorum.
Minikbirdunya Düşüğüm yok çok sukur ama birkaç ay deneyip kalamadığım için doktorum verdi coraspin bir de düşük önleyici iğne verdi haftada bir kez proluton