Aszey2012 Merhaba 12+1 haftalık hamileyim kusma uyku hali hala devam ediyor bu şekilde devam eden var mı ?
Fatmasuyenal Aszey2012 ** Aszey2012 ** 15+3 üm gala devam edıo bulantı kusmayı ilaç durduyor ama bulantı asla geçmıyor ilaçtan önce kusmaktan yüzümdeki kılcal damarlarım çatlamıştı inşallah bulantımda gecer artk aglıyorm yemekler burnumdan gelıo resmen
Aszey2012 Umudumsuun bende 3-4 gün rahatlamış gibiydim tekrar coştu kusmalar sözde 12 den sonra balayı ayı diyolardı
Doga_77 16 haftaya kadar ne yediysem çıkardım, keton değerim yüksek çıktığı için 2 gün hastanede yatmak zorunda kaldım, serum verdiler, biraz da olsa rahatlatmıştı 🤦🏻♀️ şu an 18. Haftamdayım, anca mide bulantı ilaçlarıyla rahat edebiliyorum 🤷🏼♀️