Sevgili anneler ben de sizinle doğum hikayemi paylaşmak istiyorum. 😊 40+4 e kadar hiçbir belirtim yoktu hatta sabırsızlanıyordum artık ara ara gelen bel ağrılarım ve kramplarım vardı. Sahurdan sonra gelen sancılar beni uyutmadı. Ben de gelen sancıları nasıl anlayacağım diye endişe ediyordum ama inanın anlıyorsunuz. çünkü farklı oluyormuş . Daha sonra hastaneye acile gittik ve 3 cm açılmam vardı. Nişan ya da suyum gelmedi. Sancılarla başa çıkma zordu ama rabbim yardımcı oluyor sabah 8 gibi gittim akşam 18.30 da bebişimi kucağıma aldım. İnanın çektiğiniz tüm acıları unutuyorsunuz. dikişlerim var ama olsun şimdi bebeğim yanımda uyuyor. Annelere gerekli olan depend bezi mutlaka alın yanınız ve kalın çorap hırka olsun gerçekten üşüme geliyor. Biz artık happy kidse geçiyoruz🦋🌸🤗