Pamugunannesi1 tontirik Ahahahahah poşeti sanki sen taşıcan sen alıcaksın eşin taşıcak 🤣🤣🤣 Baktım şimdi çöp kovasına da herkes aldıktan sonra indirime girmesi herkesi üzmüş 🤣
Elf_ogz Pamugunannesi1 1 aydır gün aşırı kullanıyoruz canım asla damlatma falan yapmıyor dediğim gibi ben çok memnunum kullan kaldır çok güzel 🤗
MDT Pamugunannesi1 anladım canım sen de haklısın banyodaki vs dağınıklık insanı sinir edip yorabiliyor. Ama diğer fiyatlara bakınca 300 Tl’ye iyi almışsın bence. Sıhhat banyoları yapsın sefası olsun bebişin
Pamugunannesi1 MDT Aynen süpürge bile bana dağınık geliyor ortada duruyormuş gibi tikleniyorum 🙄 450 tlleri görünce 300 bişey değildir dedim aldım valla inşallah düzgün gelir 🤗
tontirik @Pamugunannesi1 sjdjjs orası öyle tabi ama online da çeşit çok. Bide biliyorsun Gümüşhane’de nerden bulayım ben güzel mağaza. Evet şimdi indirim de bitti bi daha olur ama bir hafta önce de indirime girmişti 😂
Pamugunannesi1 tontirik Gümüşhane kıç kadar yer orda lcw bile yoktur gıııı 🤣🤣🤣🤣🤣 Kendi memleketimi gömdüm yarabbiiiii 🤣🤣🤣
Pamugunannesi1 tontirik Bebek kıyafet alışverişi ayağınaaaa 🤪🤪🤪 Gezmelere çıkarsınız gün yüzü görürsünüz 😬😬😬
BegumIscanTunc Pamugunannesi1 arkadaşım katlanır küveti kullandı ama hiç tavsiye etmedi bende alacaktım katla ac yapmaktan katlanan yerleri yırtılmaya başladı demişti birde b nde katlanır süzgeç var oda kat aç yapmaktan deforme oldu hep o yuzden almadım
Hafissee Pamugunannesi1 ben 50 tl ye bimden set aldım cok yerde kaplamıyo 300 biraz fazla olmuş sanki
Pamugunannesi1 Hafissee Kuzum normal de bende öyle çok vermek istemiyordum ama evde koycak yerim yok yoksa onun yerine başka şeyler alırdım çocuğuma