benim bugün hastaneye yatısım yapıldı bebek hareketi az diye ve sabah hafif karın ağrısıyla uyandım ama ağrım yoktu akıntıyla karısık çok çok az pembe leke geldi peçetete de. Doktor nstye cağırdı 33+6 yım 79 u gördü sancım 4 kez falan sancı oldu ciğer geliştirici ve progestan falan uygulandı simdi sancılar azaldı 30 larda ama hiç bi ağrım vs yok 79 kende hissetmemiştim ağrı alttan açılma varmı yokmu diyede baktılar yoktu açılmamda şimdi benim merak ettiğim bu 79 a çıkan sancılar acaba yalancı sancımıydı yoksa gerçekmi allahım vaktiyle sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebeklerimizi bu durumla karsılasan varmı kızlar suan sancılar azaldı 🙏🏼