6107 Hanımlar merhaba 23 Haftalık Gebeyim. 1-2 haftadır burun ve dudak etrafımda belirgin bir şekilde kızarıklık oluşmaya başladı. Aynı durumu yaşayan var mı ? Geçici mi acaba ? Yoksa önlem alınmalı mı ? Ne yapmam gerekiyor? 🥺🥺
Cnndygu 6107 merhaba, bende de oluşmaya başladı. Doktorum güneş kremi verdi. Sürekli remiz tutup onu sürmemi söyledi. Azalmadı ama artmadı da
beybisi26 6107 havada güneş olmasa bile dışarıda güneş kremi sür benim cildim gibi hassassın demek ki 🙃 Bioderma çok güzel