Merve2Asel Eylemmm1655 ben gitmiyorum ama NAZMİYE Şentürk doktorda doğum yapan arkadaşlarım memnun kalmıştı
ogrencianne35 Eylemmm1655 orada değil kendi muayenehanesi var ama doğum için hayat doruk medicabil le anlaşması var embiye yılmaz a gidiyorum bende
busraaaaaaa1903 Eylemmm1655 Özlem ballı çok memnunum ama sen kimseye bakma bence kesinlikle doktor hasta arasında bir elektrik meselesi bu çok iyi doktorlarada gittim hiç memnun kalmadığım oldu şimdi özlem hocayla devam ediyorum çok memnunum
Guull Eylemmm1655 bende hayata gidiyorum Naile Gökçe hanıma gayet memnunum çok bilgili ve soğuk kanlı bir doktor 😊
Eylemmm1655 Merve2Asel ogrencianne35 busraaaaaaa1903 ben evliya fazila gittim hamileligimin taa bisindan beri ama içime sinmiyor doğumu mu onda yaptırmak kizlar suan 30 hafta 4 günlük hamileyim az da kaldı erken doğum riskim de var ama cok kararsızım ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten
busraaaaaaa1903 Eylemmm1655 çok bilmiyorum onu ama bir arkadaşımda gonca hocaya gidiyor oda memnun bir an önce karar ver az kalmış
Bmom ogrencianne35 yok canım daha bekliyoruz nişanım geldi bugün sabah baya fazla sancilarim giriyor ama düzenli değil bekliyoruz🤷🏽