Asyaa02 Minesimsek12 bebekten bebeğe değişiyor. Küçük oğlumda Hipp kullandık gaz sancısı yaptı. Bebelac denedik yine aynı şekilde. Ama Aptamil iyi gelmişti. Arkadaşımın bebeğine de Aptamil sancı yapmıştı ☹️