Alisaseyma bende 28 Nisanda kürtaj oldum 8+0 iken. Doktorum korunmana beklemene gerek yok hemen hamile kalabilirsin ilk 3 ay çok çok yüksek hamile kalma olasılığın tüm doktorlar korunma taraftarı ama ben değilim dedi. Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum. Bir arkadaşım 8 haftalıkken evde düşük yaptı düşük yaptıktan sonra 20. Günü hamile olduğunu öğrendi şu an 6 aylık sağlıklı gebeliği var. Rabbim bize de sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah tez zamanda 🙏