Minosunkalbii ayzurz35 ben 13 haftaliken öğrendim ama yinede kesinlesmesini bekledim 16da kesinlesti oğlum olucak insallah şuan 20+6
HilalArslan00 ayzurz35 9+5te bayağı erkeğe benzetti 10+2de bir daha gittim yine erkek dedi sanırım bizde erken öğrenenlerdeniz ama emin olmak için 14.haftayı bekleyeceğim 🙈
ayzurz35 Minosunkalbii ben 11 de öğrendim şuan 13 u geçti m ama doktor kesin erkek dedi kesin diyince tamam dedim erkek geliyor :)
Nnursedaa ayzurz35 bu posttan anladigim kadariyla erkek bebisleri daha erken ogrenmis cogunluk bugun ikili taramam var 12+2 olduk bakalim bi sey diycek mi doktor demezse kiza dogru yesil ışık yakicam sanirim 🤭😂
annesininmelegi41 ayzurz35 önceden belirtileriniz varmıydı erkek bebeğe dair? Erkek mi hissediyordunuz mesela veyahut bulantılarınız azmıydı
ayzurz35 co2041 Değişirse büyük şok yaşarım valla çünkü net dedi doktorum ama.evet erkekler önce gösteriyor:)
co2041 ayzurz35 değişirse ben de büyük şok yasarim 12 ve 17.haftada pipisini gördüm dedi tabi biz göremedik😅
Nur000 ayzurz35 11 haftadan 16 haftaya kadar erkek denildi. 20 haftaya girdiğimde kız olduğunu öğrendim. Kordonu pipiyle karıştırmış doktor