Feyza-nur Badeeemm gebze medar hastanesi normal 3500 sezaryen 4000 ama benim doktorum dışarıdan gelicek o yüzden fiyatlar böyle
Pamugunannesi1 Badeeemm Gölcük Özel Medar canım ama sigortam karşılıyor doğumumu o yüzden bilmiyorum fiyatını🤷🏻♀️ Feyza-nur arkadaşın dediği fiyattaydı galiba sormuştuk
BelisMelis41 Kocaeli medical** park ama bende tam net şekilde fiyat bilmiyorum sordugumda 9bin yada 5bin civarı birşeyler söylediler ama paket şeklinde denildi gecen sene dogum yapan arkadaşlarım 5bin dedi normal fiyat geldi bana ama 9bin nedir ?****
Aycnnn Busra-25-42 merhaba canım bende konak hastanesine gidiyorum ama daha bilgi almadım 4500 normal mi sezaryen mi acaba
12oe Sevi36610 bende o hastaneye gidiyorum hiç doğum fiyatını sormadım cidden 10bin civarımıymış😳ay hiç beklemiyordum
annesininmelegi41 Sevi36610 Eray bey mi yapacak doğumunuzu ? Bana 3750 dediler özel Kocaeli hastanesinde de anca o hastanede Eray beyin ücreti 10.000 olabilir ☺️
Ebru_ylmz LivaveLeyla benim de doktorum amanullah bey bir şey sorcam hastanede doğum paketleri oluyor ya öyle bir şey yaptınız mı ben araştırıyorm da bayramdan sonra konuşucam Çağatay beyle olur mu acaba diye
Mucizem4111 Gebze yüzyıl hastanesinde doğum yapan var mı yada yapmayı düşünen var mı ? Arkadaşım 4400 liradan 5000 liraya çıkmış dedi doğum ücreti ama tam bilmiyorum. Bilen varsa bilgilendirebilir mi ?
Sinemdmrcoglu Mucizem4111 ben yapıcam ama ucretı daha konuşmadık agustosta doğum ama seZeryansa o fiyattadır bence
tugcebyrm Mucizem4111 Allah izim verirse Temmuzda dogum yapacağım. 3750sezaryan 4000 normal diye konuşmuştuk öyle biliyorum ☺️
Merve2503 Mucizem4111 merhaba bende yüzyıla gidiyorum sorduğum da sezaryen 4000 normal 3700 demişlerdi zam mı gelmiş
Sinemdmrcoglu Badeeemm Gebze Yüzyıl gecen sene 3tu ama bu sene 4500 5vardor herhalde seZeryan ama benımkı
Mucizem4111 Sinemdmrcoglu hangi doktora gidiyorsunuz bende Seher Çınarın hastasıyım ikiz gebelik benim o yüzden iyi bir yenidoğan ünitesi olan bir yer arıyorum yüzyıl nasıl tabi bilmiyorum. Seher hanımı çok seviyorum ama önceligim bebeklerim 🙂
Sinemdmrcoglu Mucizem4111 gecen sene Cemal beye gıdyırdım korona olmuş kaç aydır yok bende sıbel mutluya yoneldım yenı doğan unıtesı var canım arkdsımın kız da erken doğdu dıye kuvozdeydı çünkü doktorlar ıyı de doğumdan sonrakı ılgıyı sevemedım yüzyılın o kadar para almalarına rağmen gecen sene emzırme danışmanı bebek ıcın bılgılendırme vs hıc yoktu valla ıns bu sefer böyle olmaz dıye umut edıyırum 😊
Mucizem4111 Sinemdmrcoglu bilen biriden duymak daha iyi çünkü oradakilere sorsak şöyle iyi böyle iyi derler. Allah ikimizede sağ Salim kucaklarımıza almayı nasip etsin 🙂
Sinemdmrcoglu Mucizem4111 bızzat yaşadım çünkü onca paraya o ılgı hıc begenemdım benı seZeryan eden doktor ıcın tekrar Yüzyılı secmıstım ama maalesef kaldı öyle mesela kuzenimde merkez hastanesinde doğurmuştu bnde oradaydım doğumdan sonrakı ılgı alakayı sevmıstım gerçekten ıyıydı