Burcuckmk nst ye girdiniz mi acaba nasıl sancılarınız çıktı mı. Ben bugün kontrolden geldim yeni. Sancım çıktı. Sizinle aynı sayılırız 35+5iz bizde. 34den sonra sancıların durması için bişi yapmıyoruz dedi o gelice zamanı bilir dedi. Ağrın sızın artar nişanın gelirse iletişim içinde olalım hemen gel dedi. Siizn nasıl acaba. Aynıyız ya açıkcası mersk ettim biraz pimpirikli oluyo insan