Kızlar, uzun zamandır girmemiştim foruma o yüzden bilgim yok. Size de oluyor mu acaba mesaj yazarken pat diye reklam çıkıyor, 15 sn izliyorum izlerken ne yazacağımı unutuyorum 🙈😂 hadi reklam bitti diyorum tam konuyu cevapladım gönderdim 3 sn sonra bi 15 sn daha reklam giriyor. Pro sürüm felan mı var forumun o yüzden mi böyle reklam çok çıkıyor çözemedim. Bilenler veya adminler aydınlatırsa çok memnun olurum. Şuan 3 dakka içinde tam iki kez reklam girdi çünkü 👍