Sadece_anne kesinlikle katılıyorum 21 haftalık hamileyim hiç bir testi yaptırmaıdm gerçekten o çıkan sonuçla psikolojim bozulsun istemiyorum hiç bir müdahale yapamıyorlar çoğu zaman zaten doktorum hem renkli olarak hemde normal ulturasonda bakıyor Bi sıkıntı olsa görürdü diye düşünüyorum değerlerimiz de iyi çok şükür ama kimse yapın veya yapmayın diyemem 🤷