nazlicanmom Ne durumdayız bayanlar ? Şikayeti olan var mı ? Ben her an doğuracakmis gibi hissediyorum … ağrılar sancılar akıntı gibi su gelmesi falan … 2. Gebeliğim ama acayip bı korku sardı beni 😭
Papatyaberen nazlicanmom 34+3 üm ağrılarım var özellikle kendimi yorunca oluyor başka sıkıntım yok çok şükür ☺️
Nurr4545 nazlicanmom dinlenmeyle geçmiyor mu inşallah erken gelmez bebeğiniz👼🏻 İçinizi ferah tutun sıkıntılarınız geçsin inşallah
Kimkibu nazlicanmom 34+1 olduk bizde şu son bir iki haftadır iyice agırlastıgımı hissediyorum geceleri yatınca sırt agrısında çok uyuyamıyorum çok ayakta kalayım belim ce kasıklarımda agrı oluyor.. bakalım daha neler bekliyor bizi sağlıkla gelsin minnoşlarda anneler çekicek azıcık😊
kadriye25 nazlicanmom bende de akıntı oluyor ta basından beri alıştım artık. Bugün niyeyse adet olacakmışım gibi kasıklarım ağırdı ama dinlenince daha iyi oldu. 34+1 olduk. Hareketler nasıl peki
nazlicanmom Nurr4545 yani biraz geciyo ama başka bı yerden ağrı cikiyo 😁 bugünde bı sırt bel ağrısı çıktı ortaya bugüne kadar yoktu… Elimi kolumu kaldircan dermanım yok o derece
nazlicanmom Kimkibu aynen öyle Allah hepimize sabır versin 🤗 yeterki sağlıkla gelsinler bunlarda tuzu biberi
nazlicanmom kadriye25 alıntı için ilaç kullanıyor musunuz? Bizde hareketler çok yoğun… İcimde tekvando cu var sanki 😁
Melek-16 nazlicanmom en büyük şikayetim fazla kilolar ama artık çok geç😬 uzun süre iş yapınca ayaklarım çok ağrıyor o kadar. Şükür başka sıkıntı yok☺️
Cansuu26 Benimde kasıklarıma ağrı saplanıyor.Özellikle yataktan kalkarken oluyor.Ayaklarımda şişiyor artık yavaş yavaş.
kadriye25 nazlicanmom yok doktorum kötü kokulu ve rengi sarı ve yeşil olmadığı sürece sıkıntı yok dedi. Benim bugün biraz durgun dün için dışım çıktı bugün dinleniyor galiba yarına hazırlık yapıyor 🙈🙈 hıçkırıklar yoğunlaştı bu ara
nazlicanmom kadriye25 eyvah eyvah fırtına öncesi sessizlik demek ha 😁 bol bol sabır diliyorum ozmn size