Merhaba kızlar, 20. Haftamdayım. bugün eşime sinirlenip aralıksız 5 saat boyunca ağladım. Başım davul gibi oldu tabi. 2 saat arayla ağrı kesici aldım. İlki parol geçmeyincede majezik içtim. Şuandada pişmanlığını yaşıyorum. Sizce bişey olmuş olabilir mi? Doktora gitmelimiyim