Ecrin_Su47 öncelikle hayırlı olsun miniğiniz:)
“13 marta adet oldum bnde ilaçlara devam ediyorum sonra bir iki hafta geçti bnde değişiklikler olmaya başladı 3. Haftada belirtiler başladı adetme 4 gün kala test yaptım pozitif çıktı” demişsin, neydi bu belirtiler?