Ebru92 umyahsen 8 gün sonra gidicem o kontrolde ben hissetmiyordum sancıyı. Ama bi iki gündür hissettiriyor kasıldığı an ağrıyor bakalım hayırlısı☺️
umyahsen Ebru92 valla haberleşelim canım ya 😅 ben o zamana kadar doğurur muyum bilmiyorum ama biraz daha beklesek iyi olucak sanırım 😅2hafta daha bekleyebiliriz sanırım inşaAllah, 😇🙏
Zehraveyn umyahsen hayırlı günler kusura bakmayın şimdi görüyorum yazdığınızı ☺️ İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız bebişi.. dönmezlerse de hayırlısı budur belki..üzmeyin kendinizi bebeklerimiz sağlıklı olsun da gerisi mühim değil🥰🌺
umyahsen Zehraveyn Amin inşaAllah 😇🙏 en önemlisi sağlıkla doğmaları 😇 birbirimize dua edelim inşaAllah sağ salim sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız bebeklerimiizi 😇🙏