-Eflatun- Melda-Aras aaa aynı gün bende 7+3 ün bugün çok sevindim bak çok şükür sağlıkla kucağına almak da nasip olsun inşallah
mavi0803 Gulsum-crk26 kısa bir işlem uyutuyorlar sizi hissetmiyorsunuz inşallah bebek olurda gerek kalmaz kürtaja ama doktor bana ilacı hiç önermedi içerde parça kalabilir o yüzden kürtaj daha mantıklı bide ilaçta kanama da çok olur
Gulsum-crk26 mavi0803 valla nasıl olucak bilmiyorum ben gittiğimde 7+1 dim sizde gelişme şansı varmı ki belki daha erkendir?
mavi0803 Gulsum-crk26 ben 7 + 4 te gitmiştim oluşum var ama bebek kalp yok dedi sonra 8+ 2 de gittik tekrar baktı yine bebek yoktu radyoloji de baktı sınra kürtaj oldum
mavi0803 Gulsum-crk26 herkeste aynı olacak diye bişey yok üzülmeyin 10 haftaya kadar bekleyip 10 da duyan var bende kese çok büyümüştü sınıra ulaşmıştı belki sizde daha küçüktür vakti vardır içinizi ferah tutun🙏
mavi0803 Melda-Aras yaa çok sevindim benim için de dua edermisini 2. kez hamileyim bayramdan sonra gidicem doktora inşallah bende bebği ve kalp atışını görürüm