Sizce hangisi daha güzel
Yyuu kayra erkek ismi diye biliyorum
Yyuu 3. Gebeligim 15 haftalık kızım olursa güneş olacak insallah
nur7 unisex bi isim
Kayra kız olarak kullanan hiç duymadım. Erkek ismi diye biliyorum bence güneş