Gamzebrk evet nasıl da güzel empati yaptınız aslında dediğiniz gibi acı çekiyorum ,endişeleniyorum , tek düşündüğüm şey sağlıkla gelebilmesi bunun için sırf geç gelecek olması ya da belirsiz durumun beni üzmesini istemiyorum.İnşallah hepimiz yavrularımızı sağlıkla alırız kucaklarımıza 😊