DefneninLiya ben haziran da rahim filmi çekilmiştim. Sağ tüpün tıkalı ameliyat olman lazım demişti doktorum. Bende ya ameliyat olmazsam demiştim pandemiden çekinmiştm açıkçası oda normal yollada kalabilirsin tabi dedi. Bende o zaman Aralık ayına kadar kendim deneyeceğim kalamazsam o zaman tedavi olur ameliyatı olurum dedim. Bunu hep söylerim normal kilonun üzerinde bir kilom var hani çok değil ama yine var yani. Ayrıca pko var ve sağ tüp tıkalı demeleri beni bitirdi. Temmuz da hastalandım ve o ay ne ovalasyon testi yaptım, ne ateş takibi yaptım, hiç birşey yapmadan eşimle sadece istediğimiz için birlikte olduk. Diğer türlü kim ne derse desin görev gibi oluyor ve hem kendiniz hem eşiniz inanılmaz bir baskı hissediyor. O yüzden o ay hiç birşey düşünmedim ve kalmışım. Demem o ki kafanızdan silin atın demiyorum fakat çocuk için birlikte olmayın. Akışına bırakın gerçekten vakti saati ne zamansa o zaman olsun 🤲🏻 Ben hamile kaldıktan 5.5 ay sonra bebeğimi kaybettim kalbi durmuştu. Şuan dört ay oldu kaybedeli ve hep oluruna bıraktım. Zaten ilk üç ay kesin yasaktı bu ay ise tedavi ile yumurta takibi yaptık fakat görev gibi görmedik yine eşimle 🤲🏻 İnşallah hayırlı zaman bu zamansa ve sağlık ve sıhhatle gelecekse gelsin 🤲🏻 Sizde niyetinizi karartmayın herşey Rabbimden kimse onu oraya zorla koyamaz kimse de onu oradan zorla alamaz o yüzden vaktini bekliyor mucizelerimiz 👍☺️ Hakkımızda hayırlısı olsun 🤲🏻