duygu0693 Merhabar kızlar 11+5 olduk sabah uyandığımda ve gün içinde 2-3 defa kısa süreli bir hıçkırık yaşıyorum hıçkırık gibide değil merak ettim acaba sizde de var mı ? Bende gebeliğimi öğrendiğim günden beri var 😄
kucuktosbik27 duygu0693 bendede çok oluyodu ya ama tek oluyodu 1 kede uzunca bir hıçkırık gibi bişe eşim her seferinde şoka giriyodu noluyo diye niye olduğunu bende anlamıyodum ama sürekli olunca dert etmedim sonra kendiliğinden geçti😅
Baharttr Bende 12. Hafta yeni giriş yaptım, bende de 11. Haftamda ara ara oluyordu , gerçi hala oluyor 😀