Melisa12 00.00 39. Haftaya başladık kızlar son 7 günümüz ama hala ağrı sancı yok sadece ara ara bel ağrım var 12 mayıs babamızın doğum günü babası p gün gelecek diyor 😊😄 Sizde durumlar nasıl 🤔
depsizoo Melisa12 bizim 95 var daha benim doğum günümün olduğu zamanlar doğucak 😬 ama öncemi sonramı doğar bilmiyorum
Melisa12 Gokcenuroztan Heyecan başlamıştır sizde de ama bence düşünmeyin ben çok düşünüyorum ondan gelmiyor diye düşünmüyorum değil 😄😄
Melisa12 3bebis Maşallah normal doğum mu yaptınız peki 😊🤔 Allah bunu da sağlıklıca kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊🙏🏻
Gokcenuroztan Melisa12 düşünüyorum vallaha ilk gebeliğim birazda gebelik olsun doğum olsun cahilim nasıl olur nasıl biter diye düşünmekten kafayı yicem😂
3bebis Melisa12 evet normal doğum yaptım acılmam sancım yoktu rahim yumusaticı bir fitil kattılar alttan cok sükur etkisi cabuk oldu . Amin cümlemiz insallah sağ saglım kucagımıza alalım bebislerimizi 🥰
Melisa12 3bebis Bende normal doğum beklerken sezaryen olmaktan korkuyorum açıkçası ondan sordum 😊🤰🏻😑 Ne güzel sizin ki yine normal doğumla dünyaya gelmiş. Amin inşallah. 😊🙏🏻
SerifeG94 Melisa12 3 cm açılmam var canım başı da çok aşağıdaymış ama sancı veya su gelmesini bekleyelim dedi doktorum sende varmı açılma
Gokcenuroztan Melisa12 napalım az kaldı bakalım neler olucak sağ salim alalım kucağımıza inşallahhhhh🙏🏼🙏🏼🙏🏼🥰
Melisa12 SerifeG94 Kuzum ben 37. Hafta da olmuştum muayene o zaman yoktu iki hafta geçti üzerinden oldu mu bilmiyorum yarın kontrolüm var bakalım muayene edecek mi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😑